2011-08-09

NF Flowers #14

NF Flowers #14

Please note:
NF Flowers # on Tuesdays at 20.00
NF Macro # on Wednesdays at 20.00
NF Winged # on Thursdays at 20.00
Hej och välkomna till en ny omgång.
 Det är bara för dig att posta en trevlig blomma och sedan lägga in direktlänken i listan. Glöm inte länka tillbaka hit. Ha sedan kul och kolla vad dina vänner hittat på.

Hi and welcome to a new edition.
 You only have to post a flower at your blog and then enter your link in the list. Don´t forget to link back to this site. Have fun and check out the entries of your friends.

NF Photo 110808

En blomma jag tycker är vackrare när den inte är fullt utslagen.
Det här är mitt bidrag för idag så ni får gärna kommentera :)
A flower I think looks good before it is fully developed.
This is my entry for today so, you are welcome to comment.

- - - .

Labels: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,,

13 comments:

  1. Men sån vacker blomma. Har ingen aning om vad det är för sort med den ser riktigt spännande ut!!!

    ReplyDelete
  2. Väldigt fin blomma/bild! Tips: går det att ändra textfärgen på kommentarerna? Jag iaf ser inte den vita texten ...

    ReplyDelete
  3. Läcker blomma och bild och bladbakgrunden var fin till!
    Kan det vara en krysantemum förresten?

    Jag får också vit text här, så jag brukar markera den för att kunna läsa. Men det borde gå att ändra någonstans.

    Mvh Pia

    ReplyDelete
  4. Jättefin blomma med fin inramning. Ha de gott. Anita

    ReplyDelete
  5. jag gjorde om det till popup. Det var enklast. :)

    ReplyDelete
  6. Vilka härliga färger. En blomma som gör att jag blir glad när jag tittar på den!

    ReplyDelete
  7. Underbar, fantastiska färger.

    ReplyDelete
  8. Vilken fin blomma. Bladen i bakgrunden får mig att tänka på en primula.
    Ha det gott.

    ReplyDelete
  9. Mm, läcker med sin dubbla färgställning i outslaget läge.

    ReplyDelete

Welcome to my world!